2017/05/02

Darn cold đŸ€§

NĂ€san Ă€r tĂ€ppt djupt dĂ€r inne och det vill inte slĂ€ppa man  snyter sĂ„ det kommer blod men det sitter som berget .

Cyklar till jobbet i kortbyxor 👍Äntligen lite vĂ€rme sĂ„ jĂ€kla skönt. Medicinerna för allergin hjĂ€lper kanon och en hel del annan press börjar lĂ€tta sĂ„ smĂ„tt i min kropp.

Börjar med spinning , ett rejÀlt svettigt pass. Har haft lite extra vila pga förkylningen och fixandet av hemmagymmet. Mer om det lÀngre ner. Man tappar snabbt energin men fÄr jobba upp den igen


Numera kommer jag ju bara ha ett HIIT pass med styrka som jag numera kommer kalla GetFit som vi kallar det i SpÄnga. Hoppas ju att mina fÀrre pass ska ge mer energi Ät den egna styrketrÀningen. Vilket fall som helst kÀndes passet bra och proppen i nÀsan lossnade sÄ hÄll tummarna att den hÄller sig borta Àven nÀr jag vaknar i morgon bitti. Lowa har ju Äkt pÄ samma förkylning sÄ det gÄr runt.


Som sagt jag fixade med mitt hemmagym igÄr. Inte helt klart men det mesta pÄ plats


Man fĂ„r flytta ut pĂ„ golvet nĂ€r man ska trĂ€na . Vikter till tvĂ„ olika skivstĂ€nger , hantlar 1-10 kg samt lite tyngre jag byggt ihop. Ska köpa 30 och 35 kg med tror jag om det behövs annars fĂ„r man köra rodd med stĂ„ng det fĂ„r ju med. Det finns tre olika vikter pĂ„ bollar perfekta till mĂ„nga olika övningar, Bodyweight band (trx typ) kettlebells, stepbrĂ€da , stĂ€llning för skivstĂ„ng , trĂ€ningsbĂ€nk, gummiband av alla de slag, latsdragsfĂ€ste i tak, chinsstĂ„ng  ja det mesta man behöver. Ska ha lite vikter till latsdragen bara 10 kg skivor i jĂ€rn som inte Ă€r sĂ„ breda. Edit SĂ„ i morgon blir första passet överkropp 👍



Inga kommentarer: