2017/05/29

Stesspass

Somnade ifrån gårdagens bloggande trots 3 timmars grym träning 

Idag blev det bara ett kort benpass eftersom vi skulle göra pass till barnen. Mina hamstrings är trötta sedan lördagens benpass vilket är positivt så det blev lättare baksida idag.

Hade inte tid att värma upp ordentligt så mitt knä knakade och brakade rejält vid varje benböj. Brukar vilja köra ett gäng lättare set innan jag går på tyngre vikter men idag fick ett snabbt set räcka innan jag började lägga på. Kort vila på 45 sekunder för att hinna med men vill gärna ha längre just när jag kör ben för att kunna lägga på men idag blev det inte så tungt så det fick duga


Sedan fick det bli raka mark med världens tröttaste baksida. Har ju varit harig med tyngre vikter sedan jag skadade hälen så jag låter mig långsamt komma tillbaka och känner på vad jag kan belasta hälen med


Hipthruster är en svidande favorit idag utan occlusionsbanden men med gummiband


Avslutade med lite svingar men den är för lätt måste köpa 28 och 32 kg så det blir lite motstånd . När jag blir rik...



Sedan en snabb middag och ner till Polisen så någon pw blev det inte idag heller men det gör inget för det tar jag igen en annan dag. Variation är viktigt och det viktiga va att det fick bli lite belastning på benen. I morgon är det spinning och GetFit på schemat så det blir svettigt så det räcker 👍😅

Inga kommentarer: