2017/05/07

Vaknade för tidigt

Ja idag (läs igår för jag glömde lägga ut 🙄) vaknade jag före 5 och kunde inte somna om så jag drog med mig Eddie ut på en "liten" promenad . 2,5 timme och nästan 1,7 mil blev det och hunden sov typ två minuter sedan va han igång igen


Jäkla galning, Stina fick va hemma för hon är så långsam och ingen långdistansare dessutom är hon så rutten i magen stackarn. Måste ätit något ute. Blir torsk och ris för henne ett tag

Sedan åkte vi och hämtade vår nya Airfryer jag beställt


Har läst så mycket om att fritera med luft och kan man få barnen att äta mer rotfrukter och grönsaker överhuvudtaget är det ju fantastiskt

Gjorde potatis och sötpotatis till middagen och endast 1 msk olja till hela familjen och skitgott


Men innan middag blev det en lång promenad där solen lös med sin frånvaro och det blev kallt


Inga kommentarer: