2017/05/27

Lördag

Vilket underbart väder så här ska det vara varje dag året om då skulle jag trivas som rackarns . Finns det något bättre än sol och värme? 


Så svettigt men skönt att kunna röra sig ute utan en massa kläder på sig .

Eddie och jag tog en promenad på morgonen. Inte så fort pga värmen så han inte skulle få värmeslag det blev lite bad längs vägen


Lite intag av proteinbar och en Heat så laddade jag om för det korta lite lättare benpasset jag kör på lördagar. Idag blev det både med och utan occlusionsbanden 


Ångrar extremt mycket att jag inte köpte den 28 kg tunga kettlebell jag kände på igår skulle gärna ha den och en 32a med så det finns med i mina planer . Tills dess får jag svinga och dra fler reps helt enkelt om ingen får för sig att ge mig dessa 😝


Raka marklyft med kettlebell är väldigt lätt med 20 kg så det blir måååånga reps men man ska ju ha 20-30 % av sitt max så det är väl ok då isf


Så ert kort svettigt pass sen blev det två rejäla burgare till lunch för man måste ladda på när man ska bygga. 


Annars blev det inte mycket vettigt gjort idag mest slappande på balkongen. Har börjat lyssna på Pappapodden och kan inte sluta . Borde börjat med avsnitt 1 men då hade jag aldrig kommit ikapp så jag startar på avsnitt 160 typ men har nog 100 att lyssna ikapp. Så roliga killar 👍 Älskar att lyssna på podd



Inga kommentarer: