2013/04/18

Aptrött

Idag är jag så där jävla aptrött att man skulle vilja skrika. Har haft minimalt med plats att sova på i sängen och då har gubben ändå jobbat natt så alla borde kunnat sprida ut sig men nej på min plats ska alla va. Sune la sig tack och liv i Lowas säng men både Lowa och Viggo är både stora och tunga att ha på sig när man sover.

Dagen blir ju inte bättre av att det regnar! En stund ute med de små ger iaf lite energi och deras glädje får ju alla att orka med oavsett hur trött man än är. Skulle nog behövt dubbel morgondrink i morse för att piggna på ha ha



Den innehåller bla detta



Sedan blandar jag i min aminosyror för musklernas återhämtning och uppbyggnad samt msm för lederna och rödbetspulver. Smaskens... Eller inte men nyttigt. Lite kvarg och grapefrukt till frukost gör en iaf lite piggare.

Fixar med lunchen och tar en liten bloggpaus och jag ska försöka bli lite bättre på bloggandet on the go liksom.

Barnen sitter bredvid mig på golvet och provar typ skohyllans alla skor inkl Mias höga klackar ha ha.

Idag blir det iaf sjömansbiff till lunch. Inspirerad av den man fick i skolan som va typ den enda maträtten som gick att äta på den tiden och det går alltid hem hos barnen. Kycklingfärs, lök, potatis, morötter, lagernas, kryddpeppar och buljong . Använder den här buljongen



Ser kanske inte så gott ut men doftar och smakar desto bättre


Så nu har jag varit duktig med en liten extra blogg ha ha

- Veronica

Inga kommentarer: