2013/04/06

Biolördag

Ganska otroligt med barn egentligen när det är vardag får man jaga upp dem men på helgerna är de vakna långt före tippen. Varför? De är ju i regel vakna senare på kvällen dagen innan så de borde ju vilja sova länge kan man tycka.

Jag kom iaf upp till gymmet hyfsat tidigt och fick nästan 1,5 timmes bra träning. Glad att kunna köra stående hantelpress med 15 kg utan problem trots armbågen . Känns bra och jag hoppas det snart ska ge resultat allt slitet. Kör mina chins lättare nu även om jag fortfarande har pinnen att stå på men med mindre hjälp nu. Blir visserligen inte så många i rad men skam den som ger sig till midsommar ska det vara iaf 10 st utan hjälp.



Ska bredda mer i övre ryggen / skuldrorna har jag tänkt verkar inte få in midjan så jag får väl bredda ryggen istället

Ok drog iaf på bio med barnen och såg på Croodarna och hör och häpna jag somnade inte! Valde att inte se 3D är så less på det inte bara för att det är för dyrt utan för att jag tycker inte det blir bättre . Har sett de flesta av de senaste barnfilmerna i 3D och är inte imponerad.

Mitt biogodis blev mandlar och Ramlösa idag stiger kalorierna över rejäls eftersom McD fick mata mig till lunch



Men det blir ju lång motionseftermiddag i morgon :-)

Blekte håret så det skulle se lite roligare ut tills jag får det klippt och lite trimmat.


Nu kan man ju snart sluta med mössa och börja fixa till håret igen.

Dagens mat är inte så mycket att redovisa med tanke på överskottet av kalorier från McD och underbar lime aioli till middagens kalkon med sötpotatis och alla mandlar hamnar nog på runt 3500 idag så det blir en rejäl dos för musklerna att växa av ;-)

- Veronica

Inga kommentarer: