2013/04/30

Valborg

Fasiken vad trött jag är idag måste vara den högsta pollenprognosen idag på hela våren. Hjärnan är som gröt och kroppen helt slut.

Tappade min köksvåg i golvet i morse så nu får jag lov att köpa en ny den visar bara error och väger ju allt. Blir morgondagens projekt . Ska bli skönt med en ledig dag mitt i veckan. Ska ta en promenad och en sväng till gymmet annars bara ledigt.

Bakade pizza till valborgsmiddag sen drog tjejerna till mormor och jag somnade som en sten några timmar. Så jobbigt med allt kli i ögonen och energidipparna. Hoppas det går snabbt när björken börjar så man blir piggare sen.

Sista dagen på våran stegutmaning och nu bara en månad kvar i tävlingen. Måste komma på någon utmaning oxå för sista månaden.

Har bränt av några kalorier den här månaden .



Månadens träning



Matlogg kommer när jag har ny våg idag käkar jag pizza ;-)

- Veronica

Inga kommentarer: