2013/04/08

Plötsligt händer det!

En iskall förmiddag ute gjorde mig kall ända in i märgen men det gjorde inget för av en slump hittade jag en grym merengue på iTunes bara sådär som om den låg och väntade på mig. Helt i min stil med härlig puls och drag i :-) Blir garanterat på passet på torsdag och gissa om det ska skakas i den!

Bra pump i gymmet idag kör ju mest överkropp eftersom jag har så mycket ben i mina pass och idag hade jag kunnat gett bra mycket mer men 75 min fick räcka hade bollcoren att hålla och sedan gymcirkeln men den är jag inte själv med på. Bollen blev nog lite tyngre än vanligt men det är är ju bara bra att de får lite utmaningar.

I morgon är det Bokwa dags igen :-) Längtar faktiskt till det och hoppas flera kommer och testar och de andra kommer tillbaka . Tror Bokwan kommer bli stor i Sverige och det är kul att vara en av de första svenska instruktörerna. Önskar jag hade tid att gå på Smashdownen för oss instruktörer men jag kan inte den här gången har eget pass då. Men det går fler tåg.

Dagens bilder






Funderar på att se vad som händer om man raderar bort vila och sömn från appen så man bara kan se de förbrukade kalorierna från träning . Inte för att det spelar någon större roll men lättare att räkna. Ja jag är lat vill ju ha ca 1200 kalorier kvar efter träning från det jag äter så jag kan bygga och växa på samma gång som jag förändrar kroppen. Ja ni lär märka om det går


- Veronica

Inga kommentarer: