2013/04/13

Får man skolka som vuxen?

Idag va det konferens hela dagen och jag började med en skön promenad för att orka sitta stilla på en stol i flera timmar. Jätteintressant va det verkligen men jag har myror i baken och när det förelästes om nanoteknik på engelska så blir ju mina tankar i en annan värld. Började tänka på gubben som ligger hemma i sängen he he och bara en sån sak kan ju få vem som helst att skolka. Så jäklar jag drog hem, visserligen en liten omväg så han fick sova en stund till men jag skolkade från en dag jag faktiskt betalat en hel del för att gå på. Men saknar jag min man så gör jag då får allt annat ställa sig åt sidan. Fick iaf så bra föreläsningar om GMO och det va det jag va ute efter. Vill veta hur man kan undvika skiten hur man kan se till att ens barn inte får i sig mer än nödvändigt etc.

Blir en lugn kväll i vila nu när mannen lämnat hemmet för ännu en jobbnatt. Har ätit så mycket vitlöksbröd att jag kan skrämma bort varenda vampyr inom Solnas gränser. Gott, fett och totalt onyttigt .

Nu ska jag chilla och lyssna på barnen som badar


- Veronica

Inga kommentarer: