2013/04/28

Har faktiskt inte hunnit med att blogga. Va helt slut efter dagen med damen från kommunen även om hon var helt underbar och barnen hade jättekul med henne. Men det är jobbigt att ha någon som övervakar allt man gör under en hel dag, allt man säger ja allt liksom samtidigt som manualer bombad med frågor som man knappt hinner tänka ut ett svar på. Men min verksamhet är jättebra så det är ju skönt :-)

Inser det inte är långt kvar till semestern nu så det är dags att lägga på ett kol till bikiniformen ha ha



Körde massor av mage igår på gymmet och det känns idag. Gjorde först 40 st upp hela vägen till tårna sedan gjorde jag lite boll övningar och så 40 till och lite boll på det för att sedan avsluta med 200 st ! Hade kört tung core i kabeln innan så det sved rejält. Blir skönt till Zumban i em där jag har massor av core ;-)

Blev tillfrågad om jag ville köra Zumban på Ölsta Folkpark i år igen och det skulle va kul men då måste jag få ersättning för bensin för det är väldigt långt att åka så vi får se hur de ställer sig till det. Har funderat på hur det skulle gå att köra Bokwa ute jag vill gärna ha spegel eftersom man se med ryggen emot deltagarna så tappar man kontakten om man inte ser dem.

Somnade strax efter 20 igår och gick inte upp förrän vid 8:30 i morse så skönt. Sov nästan hela tiden och det behövdes säkert. Efter de två timmarna igår på gymmet gick jag en mil med taxarna så lite vila behövs ibland.

Mia och hennes kille Erik tog med barnen till Fjärilshuset och Viggo är ju så störtskön



- Veronica på väg tillbaka

Location:Dagarna flyger iväg

Inga kommentarer: