2013/04/22

Var är alla ?

Väldigt öde på gymmet idag. Hoppade in ett extrapass på 30 min och det vs typ 6-7 st?? Hallå
Var är ni? Lika så mitt boll core pass typ 9-10 st och det brukar va helt knökfullt och Gymcirkeln fick ställas in. Något i luften ? Nåväl sak samma jag levererar för de som är på plats.

Styrketränade mellan passen och körde armar , gick helt ok även hammercurl jag knappt kunde göra för en vecka sedan för armbågen . På väg tillbaka helt klart :-)

Annars inte så mycket att berätta idag . Lekte häst med mina dagbarn på dagen en på skuldrorna och en på ländryggen bra träning att krypa runt på alla fyra med dem där. Passade på att planka oxå



Ha ha de ville aldrig sluta rida men knäna blir trötta av det hårda golvet annars väger de ju knappt något att ha där.

Maten höll sig inom planen idag. Vissa saker är så svåra att logga när man inte kan välja gram utan måste ta en viss del av 100 g typ 1/4, 1/2, 3/4 vilket gör att barer du em smörgås med bregott blir det 1/4 vilket är långt mer än det man faktiskt har när man kanske skulle logga 10 g i gram. Därför är jag inte så orolig för det röda










I morgon är det underbara Bokwa tisdagen hoppas på samma ös som förra veckan så vi kan dra på med lite mer avancerade kombinationer :-)

- Veronica

Inga kommentarer: