2013/04/24

I morgon gäller det

I natt sov jag jättedåligt, vaknade till efter att ha somnat vid 23 sedan gick det inte att somna om. Kollade på Vikings och Grimm men det gick inte att somna. Varmt och svettigt och så tjoff ringer gubbens telefon där larmet borde gått för ett tag sedan för att köra svärisarna till Arlanda som han höll på att sova bort så då blev sömnen förstörd igen.

Tur barnen gör en pigg och dagens blåst gjorde att man va tvungen att va vaken för att hålla sig stående och inte blåsa bort.

Blev en lugn dag för det va bara två små som kom idag så jag fick lite vila när minstingen sov.

Laddade om med en timmes sömn innan jobbkväll. Skulle ha kört styrka innan men det blev 30 min core orkade inte mer. Jobbigt med all pollen nu man har ingen energi.

Plockade fram energin till mitt intervallpass som hade nya övningar och jäklar vad tungt det blev. Körde med 15 kg platta i en del övningar gissa om mjölksyran kom :-)

Laddar om inför morgondagen då vi har besök hela dagen från kommunen som ska göra tillsyn på min verksamhet . Hon kanske inte alls gillar oss men då får hon skylla sig själv för vi gillar oss ;-) Har försökt att sopa lite extra för hon är allergisk mot katter men det är ju svårt när det är mitt i pälsfällningen. Och har man en katt som bor på köksbordet så kanske hon blir galen




Lowa och Viggo sjöng Yohio för mig och dagbarnen på em













Dagens bilder








- Veronica

Inga kommentarer: