2013/04/23

I morgon blir det nya intervaller

Idag är jag helt slut när jag kom hem. Är jäkligt glad att vi inte är med i Korpens Stegtävling fler gånger för med tanke på det slit jag gör och inte kan lyckas komma upp i de typ 40 000 steg per dag de som alltid leder har. Fattar liksom inte hur man orkar.

Min dag idag ser ut såhär



Nu va vi visserligen inne på fm men man kommer inte upp i de siffrorna.

Ett härligt pass Bokwa idag inte lika många men iaf 10 st , kul nu när de börjar kunna så de tar ut sig ordentligt.

Get Fit (intervallstyrka ) gick bra fast jag har lite ont . Ska göra nya intervaller tänkte jag. Körde ju en 30 minutare igår tänkte köra på de övningarna . Bara lös platta, stång och matta. Suger fett he he

Promenerade både till och från Spånga och även om man är trött så man tror man ska dö är det skönt att varva ner med musik i öronen och tänka på ingenting på vägen hem. Lyssnar mycket på September ( Petra Marklund) hon är helt klart en av Sveriges bästa på dansmusik . Blir glad av hennes musik annars brukar det bli Von Benzo när jag går hem oxå ett av Sveriges bästa :-). På ditvägen blir det i regel musiken till kvällens danspass så jag memorerar och räknar takter etc.

Brände av en jäkla massa ikväll men det har jag ätit upp och det behövs för att växa och återhämta musklerna












- Veronica

Inga kommentarer: