2013/04/03

Plus fast minus

Idag har jag varit så hungrig och då äter jag. Blev ganska tung styrka idag innan jag skulle hålla pass och resten av kvällen väldigt intenssiv träning sönder är tur jag åt ordentligt.

Börjar känna på kondisen att det är vår och pollen i luften . Även om det ännu bara är små halter känns det av ordentligt. Min näsa rinner och man är så trött. Skitjobbigt men varje år lika dant utom de år jag varit gravid då har jag klarat mig bra lite skumt .

Armen mår skit och undrar om inte andra armbågen börjar bråka den med :-( Vila är ju att glömma fick bara ondare jag gör som varje kvinna biter ihop lite smärta har ingen dött av.

Dagens bilder ligger över men totalt sett på minus









Har inte ställt mig på vågen efter påskens mat ätande men på fredag är det dags igen. Börjar komma till det stadiet att det är måttbandet som gäller eftersom jag inte vill ner mer nu vill bara bygga . Kände mig stark idag när jag kunde köra stående axelpress med 15 kg hantlar utan problem fast armen är som den är. Visst känns det men inte så det inte går att utföra utan problem.

Nu ska jag sova

- Veronica

Inga kommentarer: