2013/04/09

Oh yes let's Bokwa




Shit vilket drag på Bokwan idag fullt av folk och jäklar vad de tog i. En del har ju kört tidigare och vågade ta i lite extra nu och de som inte varit med tidigare hakade på utan problem. Härligt och jag ser fram emot nästa pass

Även Get Fit hade bra med deltagare kul att det ökar på och att de gillar och värdesätter mina pass :-) .

På torsdag blir det ny merengue på Zumban som jag berättare igår körde genom den idag och det blir bra. Lägger alltid till core och toning i låtarna och här blir det en hel del höfter att rulla på.

Armbågen börjar kännas bättre äntligen! Första natten på länge den inte värkt och det har varit ok hela dagen. Visserligen behåller jag den lindad och med värme på men det går åt rätt håll.

I morgon hoppas jag kunna köra tung core innan jag ska hålla pass och kanske köra biceps som fått lida när jag haft ont. Gick ganska bra att köra lätt med 10 kg hantlar igår och så länge jag kör lätt så med just hantlar och tyngre med kabel eller stång är det ok. Ska fortsätta med mina chins oxå så med tur får jag ett långpass i gymmet innan mitt intervallstyrkepass.

Idag har jag ätit massor men hållit mig inom ramen av intaget. En grymt stor lunch med 500 g kycklingfärs, ett jättelass med stekt potatis och gräddfilssås till det. Shit känner mig som värsta byggarbetaren ;-) Men man måste äta på dagen för när jag kommer hem så sent pallar jag inte en brakmiddag idag blev modet knäckebröd med kalkon på och mjölk när jag kom hem.







Testade att ta bort vila och sömn men det gick inte men det är ok att det finns kvar .


- Veronica

Inga kommentarer: