2013/04/07

Vad är det för fel på vädret ?

Snöstorm , blå himmel , snöstorm, blå himmel så kan man sammanfatta dagens väder. Fram och tillbaka hela tiden men som tur klarade jag mig under promenaderna fram och tillbaka till jobbet.

Ett härligt Zumbapass med glada deltagare som svettades ordentligt. Mycket core i passen nu det uppskattas :-) tycker man ska ha mycket fitness i ett fitnesspass så jag kommer fortsätta med mycket core och toning.

Idag kom jag garanterat i mål på mitt Fuelband :-)





Ska bli kul att nå miljonen av poäng. Vore ju kul att ha fler Fuel jagare att tävla med oxå förståss men det kanske kommer när mina vänner upptäcker hur kul det är att jaga poäng . De är ju ganska dyra banden tror de ligger på runt 1300 hos Nike men värt varenda krona, det enda som är tråkigt är ju att man måste tänka på att armen måste pendla hela tiden för att det ska samlas steg och poäng annars blir det inget registrerat. Så går man med armen stilla eller kör vagn , bär kasse eller håller i ett barn ja då blir det inget på mätaren. Jag löser det med att lägga den i strumpan om jag ska dra vagnen eller spinna.

Dagens bilder



Blev mycket fett idag för jag fyllde upp kalorierna med mandlar





- Veronica

Inga kommentarer: