2013/04/21

Vem häller grus i mina ögon!?





Idag känns det som om någon hällt en hel skopa grus i ögonen på mig. Jäkla pollen att jäklas med mig blir helt borta i skallen av det här. Skulle tränat lite Bokwa innan Zumban idag men fick lägga mig efter 20 min helt slut


Fick plocka fram all den undangömda energi som möjligen fanns där inne till Zumban men det gjorde jag ju gärna när 12 st släpat sig dit trots det fantastiska vädret.

Är faktiskt lite stolt att de kommer för att de gillar mina pass. De är svettiga och glada och kommer tillbaka hela tiden. Måste betyda att det jag gör är bra :-)

På vägen hem va det Black Sabbath Live på Rockklassiker har väntat hela veckan på det! Ozzy sitter ju där på min vad varje dag och talar om för världen att vi tar ingen skit och om du må hända vill ge mig skit är det fingret du får när vi går för det krävs ganska mycket för att knäcka oss. I'm Ironman



Har ätit massor idag, bara lunchen va 500 g kycklingfärs och en rejäl portion till middag med.

Har ju bränt av lite idag med så jag behövde det nog


Hade somnat med bandet på mig så alla kissrundor jag gör på natten gav lite extra steg

Dagens bilder









- Veronica

Inga kommentarer: