2013/04/11

Träningsvärk !

Igår när jag höll mitt intervallpass bestämde jag mig för att göra benböjen med plie istället för vanliga raka och fan vad det känns i rumpan idag för att inte tala om insida lår. Skönt att det känns där det ska och kanske får man någon gång bort överflödet på insidan som liksom biter sig fast och vägrar lämna min kropp.

Så fint väder idag så jag passade på att gå till Spånga och jobba. Nya merenguen satt bra ska ändra på ett ställe så det blir lite bättre men jag måste tänka. Det är en del som går snabbt men mer i reggaeton stil och jag har inte beslutat hur jag vill ha den där. Ibland måste man känna av låtarna och köra dem ett par gånger med deltagarna innan man helt bestämmer sig för även om jag klarar av att öka tempot eller göra vissa rörelser kan inte alla det så vissa koreografier är inte klara bara för att jag gjort dem innan jag är på plats.

Iaf ett Zumba pass följt av Styrka och Spinning ger nog mycket mer ont i rumpan i morgon ha ha. Men hungrig blev jag så hemma blev det kycklingburgare som gick snabbt att laga. Överskrider mina kalorier men ligger iaf på minus det är ok. Idag tror jag inte det blir så rätt iaf för vi åt våfflor till lunch men jag loggar efter de våfflor som finns i programmet men mina innehåller mer ägg, kvarg och mindre mjöl än vanliga så det diffar ju lite.

Tittar man på dagens Fuel logg så ligger mina kaloriförbrukning högre än vad som loggas i appen vad gäller träningen synd att man inte kan logga lite mer noggrant men det är ju ok det ligger ju ganska nära.



I morgon är det vilodag och på lördag ska jag på konferens hela dagen så det blir mest stillasittande får ta igen det efter helgen








- Veronica

Inga kommentarer: