2013/04/14

Finskorna på

Näsan rinner och ögonen kliar men när solen skiner vill man ju bara ut. Ok efter en soft förmiddag iaf i slapphetens tecken

Iaf finskorna på och iväg till Spånga. Skönt att kunna ha fivefingers igen man får så mycket skönare gång med dem på



Gick iaf min vanliga väg till Gymmet på en bra tid tycker jag





Tränade lite Bokwa och lite ny Zumba innan det va dags för pass. 15 st en solig söndag är inte illa jag måste göra nått rätt iaf :-) Jag vet de gillar mina pass och det är jag glad över

Hem blev det en annan väg eftersom bommarna gick ner orkade jag inte vänta. Lite längre blev det men nästan lika. Va trött så jag orkade inte dra på farten mer efter det som redan va gjort även jag har en gräns ;-)






Hemma väntade en underbar lasagne på att bli uppäten av en hungrig kvinna.

Har inte loggat maten idag fast jag borde ska se om jag gör det nu i efterhand annars blir det liv i morgon

Veckans steg och Fuel är iaf här. Har inte fyllt som jag borde enl plan men jag får va nöjd iaf.



Allt för idag nu somnar jag snart

- Veronica

Inga kommentarer: