2013/04/15

Ingen bra spegeldag

Vissa dagar är man inte alls kompis med sig själv eller sin kropp och just nu är det en sån dag. Känner mig plufsig i spegeln och inte alls smal och vältränad som jag vill se ut. Önska kan man ju men som sagt idag är inte en bra dag. Har extremt ont i brösten båda väldigt svullna och gör ont :-( Varsin knöl på utsidan som ömmar och troligtvis är det hormonellt. Det brukar ju kunna vara så inför mens men jag har just haft det och kanske lite väl ofta mot normalt.



Ja ni ser ju frekvensen i år inte vad man vill liksom ingen ordning alls och kanske är det på gång igen :-( Borde kanske göra uppehåll med mina piller

Men iaf känner jag mig inte fin i speglarna idag de vill inte visa mig alls som jag vill. Beror kanske på dåligt samvete att jag inte hållit matplanen ordentligt.

Önskar jag bara kunde äta som "normalt " folk och hålla vikten med den träning jag gör men det är en ständig kamp jag aldrig vinner. Spelar ingen roll om jag tränar mer än många andra minsta snedsteg med maten så går jag upp . Borde kunna ligga högre i kalorier än jag gör bara för att hålla vikt men nä det går inte och det spelar inte någon roll vilken metod jag följer det skiter sig iaf. Blir inte klok på det men fan det är bara att räkna så löser det sig, inte tappa garden så man får börja om hela tiden .

Dagens mat är överskriden självklart för den goda lasagnen men så kan det va, tränade ett bea styrkepass även om allt inte är till belåtenhet för armbågen strular igen :-(. Chinsen börjar ta sig men inte helt bra måste få bort stången oxå

Höll bollcore som vanligt men blev på dåligt humör av att bli störd och avbruten av en deltagare hela tiden som inte kan va tyst och envisas med att nästan sitta i mitt knä . Till slut fick jag säga ifrån för jag kunde inte tänka och det är ju inte bara jag som blir störd. Vill att alla ska kunna gå på mina pass men alla måste lära sig den etik som gäller även på gruppträning även om alla ska få ta plats finns det ju gränser för hur man beter sig .

I morgon är det Bokwa dags igen ser fram emot det. Hoppas det blir lika mycket ös som senast. Ska testa lite nya steg för dem som inte är för svåra tror det blir bra.

För er som undrar vad skillnaden eller likheterna mellan Zumba och Bokwa är


Dagens bilder









- Veronica

Inga kommentarer: