2013/04/17

Inspirerar jag dig eller läser ingen?

Shit vilken dag det började med solsken och värme i parken



Medans eftermiddagen som visserligen va solig fick oss att nästan blåsa bort. Stackars små barn som knappt kunde stå upp i blåsten. Fick en juste frisyr av allt blåsande med en massa sand och löv som tillbehör







Funderar på om det är någon som läser eller är det bara jag som skiver ut i luften för ingen . Jag skriver ju på efterfrågan från början men blandar ju inte in så mycket privat vilket kanske gör det lite tråkigt, eller? Vill ju helst bara inspirera dig att ta dig till dina mål och visa att det går även om man har familj och arbete med allt vad det innebär. Finns säkert någon funktion för att kolla statistik på hur många som läser regelbundet etc men oftast måste man ju logga in från dator för att läsa. Ni vet ju att mer privat kan man följa mitt Instagram ( Veronicaihavet ) om man vill se bilder eller på Facebook om man är min vän även om jag inte släpper in vem som helst där utan endast sådana jag har någon form av relation till. Så lämna gärna ett spår då och då en kommentar i bloggen etc så vet jag om det bara är maken som läser eller om ni tycker allt jag skriver är totalt värdelöst. Kanske vill ni ha mer detaljer på maten och träningen, kosttillskott, mer bilder på min träning eller vad berätta allt kan lösas ;-)

Ska be att få mina chins fotade igen iaf på lördag då har det ju gått ett bra tag sedan sist och idag kom en dam fram till mig och sa att jag har så snygga ryggmuskler när jag gör chinsen. Man ser ju inte det själv så jag får be någon ta riktiga närbilder så jag själv kan se resultat. Känner Mia starkare nu även om jag inte vågar maxa för armbågen som gör ont men jag låter den inte heller hindra mig från att göra det jag kan och många basövningar fungerar grymt bra. Ska be att få fotat när jag gör stående spelårens, hantelrodd och kanske någon mer övning än chinsen oxå så ni själva kan se vad jag gör när jag är i gymmet. Carro är du taggad för att fota ;-)

Har ju ökat på mina kalorier nu men de tar ju slut så snabbt de med! Fan när man älskar att äta mat så är det liksom inget utrymme för mer. Äter ju inte osunt men det blir ju stor lunch eftersom det inte finns tid för middag som för normala. Äh jag lär knappast svälta ihjäl det är bara att dricka mer vatten när det kör i magen.

Idag åt vi kycklinggryta till lunch med matgrädde i



I morgon är det underbara torsdag med Zumba, Styrka och Spinning på schemat. En riktig utblåsning och fullt med energi. Ni som läser webbversionen ser ju vad för pass jag håller om det är så att ni vill komma och köra med mig.

Dagens bilder









- Veronica

1 kommentar:

Lotta sa...

Du inspirerar massor och bloggar för lite ;)