2013/04/04

Tillbaka på armen !




Yes nu är Fuelbandet igång ordentligt så jäkla skönt! Jag är en sucker vad gäller statistik vill hålla koll på allt och mitt band hjälper mig :-)

Slutade tidigt idag och tog en promenad till Gymmet så skönt i solen. Började med Zumba och shit vad folk det kom skitkul och samma sak med spinningen nästan helt fullt. Jag trodde alla va på påsklov. Dessutom fick jag härliga kommentarer om Bokwan att de gillade den så mycket och flera sa de skulle komma nästa gång :-) Underbart att vara uppskattad för det man gör man växer otroligt av det :-) De som tror jag bara kan styrkleklasser har helt fel så det så det är deras förlust om de inte tror på mig.

Skönt att bli upphämtad iaf av gubben så jag slapp gå hem.

Blev en lätt middag med frukt hade ätit så grymt mycket till lunch idag. Orkade inte laga nått alls kanske tar jag nått mer senare












Veronica

Inga kommentarer: