2013/04/30

Somnade ifrån blogg igår

Igår va jag så trött att det inte blev någon blogg . Kanske för att alla barnen sov i sina sängar iaf några timmar! Yay kanske att det händer fler gånger ;-)

Tränade rygg i gymmet igår det känns idag eftersom det va 40 min bara rygg drog sedan på på crosstrainer i 30 min i ett grymt tempo och hann 5.9 km på 30 min inte illa . Ett pass bollcore på det så va kroppen glad :-)

Börjar få ont i andra armbågen oxå och funderar på om det inte är dags att kolla med läkare så det inte är reumatiskt iaf. Har ju kollat för nästan 20 år sedan men det visade inget men det har ju inte blivit bättre på den tiden. Händer och fötter värker och armbågarna smäller hela tiden :-( . Ska kanske få tid att kolla det men det är inte det lättaste. Låter det va till sommaren och självbehandlar under tiden. Bygga och stärka , det som inte dödar härdar.

En månad kvar på mina och tjejernas stegtävling och priserna är fixade . Tror de blir glada både för första och andra pris bara de håller ut hela maj :-) Full fart en månad till

Annars inget spännande. Gårdagens mat blev lite på plus men det är ok.






- Veronica

Inga kommentarer: