2013/04/16

Dags att öka på kalorierna

Tisdagar är underbara jag längtar till Bokwan galet mycket för det är så kul skulle gärna ha fler pass i veckan men är glad jag har ett och jag hoppas fler tar sig för att testa denna träningsform. Iaf är det kul att vi har det på det här lilla Gymmet och att han som äger det är öppen för att testa nya grejer.

Promenerade till Spånga idag och det slutade tack och lov att regna så kläderna va blöta av svett på insidan istället. Laddade upp med min Bokwamix i öronen och kom lagom i tid för att hinna andas ut innan det va dags att köra igång . Fler kom på passet idag och då va inte alla där som varit de tidigare gångerna kan faktiskt bli rejält trångt därinne snart :-) 13 glada Bokwianer och kanske kan man få några fler från Zumban att testa.

Efter va det som vanligt Get Fit och jag blev så glad att höra av en av deltagarna att jag va en av anledningarna att hon faktiskt tränar just där fast de får billigare via jobbet på annan plats . Man behöver höra sånt ibland det gör att man lägger manken till lite extra :-)

Blev hämtad av hela underbara familjen och en liten Viggo som norpat Lowas jacka och älskar den



Så glad att han inte är så där med färger och tycker pojkar har en färg och flickor en. Mer paljetter åt alla!

Har ökat på mina kalorier till 2600 nu men idag har jag gått över. Men ser man till den förbrukning jag har enl mitt Fuelband så behöver jag knappast oroa mig



Det blir lite mer rätt än det man loggar i appen som inte riktigt stämmer med verkligheten.

Dagens bilder









- Veronica

Inga kommentarer: