2013/04/02

Tisdag fast det känns som måndag

Svårt med alla de helger där det är en ledig måndag tycker jag man tappar liksom kollen på dagarna. Det har varit måndag i skallen på mig hela dagen men nu ska jag väl vara ikapp med hjärncellerna

Idag va det äntligen Bokwa på schemat. Kul att det kom folk fast det är påsklov och många är bortresta bådar gott för näsa vecka då åtminstone 5 st jag vet kommer komma är tillbaka :-) Man blir så torr i halsen såhär i början när man måste prata så mycket i stegen tills de lärt sig. Men de va så duktiga och det ska bli kul att kunna variera med armar och lite mer fitness såsmåningom när de vågar ta med sina armar. I början är det som med allt nytt mycket fötter att hålla reda på. Ibland gör det hala golvet att man kommer av sig men då är det ganska lätt att plocka upp igen det är det som är det fina med Bokwan. Har satt ihop en ny musikmix så jag väntar bara på min nya kod så jag kan ladda hem den tror det är i mitten på månaden den kommer. Hoppas den är bra :-) svårt att veta innan man hört låtarna i sin helhet om det blir som man tänkt men det är bara att lyssna in den och köra den själv några gånger så man känner hur de går . Vill ha en bra mix till de svårare stegen som man kan ta in efter ett tag, har bra platser för dem i nuvarande mix tills jag är klar med ny musik.

Ingen kom till Get Fit idag så jag fick gå hem lite tidigare och äta . Åt varmamackor till middag inte det bästa middagen men jag orkar inte göra nått annat. Åt så mycket till lunch iaf

Dagens bilder









- Veronica

Inga kommentarer: